2016. feb 08.

„Köztünk élő legendák” avagy kik tanulnak az EDUTUSON

írta: EdutusFőiskola
„Köztünk élő legendák” avagy kik tanulnak az EDUTUSON

kep.jpg

2012-ben mikor megbíztak, azzal, hogy szervezzem meg a főiskola sportolói programját nagy lelkesedéssel és szakmai alázattal kezdtem a munkához. Hiszen a Testnevelési Egyetemen tanultam, és edzettem, készültem már élsportolókkal és edzőikkel. Mégis hatalmas izgalommal vártam azt a napot, amikor ...

... amikor Szabó Gabriellát a kajak négyes olimpiai bajnokát bemutatták nekem. S bár pár évvel idősebb vagyok, mint Ő mégis alig-alig mertem kérdezni Tőle. Gabi közvetlen kedves személyisége hamar feloldott és -3 év közös munka után- ma már nagyon közvetlen baráti kapcsolatunk, ami a sok közös futóversenyünk, vizsgára készülésünk, nyílt napi prezentációink is jól mutatnak.

Decker Ádám nagykövetünk érkezését nemcsak én vártam nagy lelkesedéssel a főiskolán. Még csak folyosói pletyka volt, hogy nálunk fog tanulni, de már minden órámon szóba hozta egyik- másik diákom, hogy tényleg ide fog járni az a magas, világbajnok vízilabdázó…

S igen, Ő is minket választott! Hamar eloszlatta azokat az előítéleteket, amiket a vízilabdázókról hallani, hogy nagyképűek, nem lehet őket megközelíteni. Ádám az első perctől kedves, közvetlen, tanáraiból is hatalmas elismerést váltott ki a tanuláshoz, munkához való hozzáállása. Ha edzései, versenyei és - idén született - kislánya engedi, lelkesen segíti az Edutus Sportolói Programját.

Harmadik nagy sportolói találkozásom Csernoviczki Évi olimpiai bronzérmes judósunkkal volt, aki 48kg-os erős, de mégis légies termetével mindenkit elvarázsol Tatabányán és Budapesten, nagy öröm látnom, ahogy egy-egy diplomaosztó ünnepségen minden diákunk felkapja a fejét mikor Évit bemutatják a meghívott vendégek között.

2012-ben hármukkal kezdtük felépíteni a sportolói programot, amiben ma 51 élsportoló tanul, ebből 13 hallgató kapott sportcsillag ösztöndíjat a magyar államtól. S legalább ennyi Edutuson tanuló sportoló készül a RIÓI OLIMPIÁRA.

Sportolói blogunk célja, hogy minden diákunk és tanárunk jobban megismerje a „hozzánk járó legendákat” és ismerősként tudjunk Nekik szurkolni az idei OLIMPIÁN.

Csépe Panni, Sportolói programvezető (Edutus SK ügyvezető)

Szólj hozzá